כשהחברה מהעבודה חוגגת אירוע מיוחד, בין אם זה יום הולדת, קידום בעבודה או כל מאורע אחר, אנחנו תמיד רוצים להפתיע אותה במתנה שתראה כמה אנחנו מעריכים אותה. מתנות אישיות ומקוריות הן הדרך המושלמת להביע את ההערכה הזו ולהשאיר רושם מתמשך. ב-PICKI אספנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים למתנות מקוריות שיעלו חיוך על פניה של כל חברה.
מארז אישי עם נגיעה אישית
כשאנחנו חושבים על מתנה לחברה מהעבודה, אחת הדרכים המומלצות היא ליצור מארז אישי שמורכב מכמה מוצרים קטנים ושימושיים. אפשר לכלול במארז קרם ידיים מפנק, נרות ריחניים, מחברת מעוצבת עם שם החברה, ועוד פריטים שישקפו את תחומי העניין שלה. הוספת פריט אישי כמו חריטה או הקדשה על כל מוצר יכולה להוסיף נופך מיוחד למתנה.
סדנת חוויות או פעילות משותפת
מתנה לא חייבת להיות משהו פיזי שאורזים בקופסה. סדנאות הן הזדמנות מצוינת להעניק לחברה משהו ייחודי. זה יכול להיות סדנת בישול, סדנת יצירה או אפילו חוויה מרגיעה כמו שיעור יוגה או ספא זוגי. זוהי מתנה שמשדרת מחשבה ואכפתיות, וגם מאפשרת לבלות זמן איכות ביחד, מה שהופך אותה לחוויה בלתי נשכחת.
פריטים בהתאמה אישית
עוד רעיון מעולה למתנה מקורית הוא פריט מעוצב בהתאמה אישית כמו שרשרת עם השם שלה, לוח שנה עם תמונות משותפות מהמשרד או אפילו מחזיק מפתחות חרוט עם מסר אישי. כל פריט שמוסיף את הטאץ' האישי הזה מראה שאנחנו השקענו מחשבה ונכנסנו לפרטים הקטנים – וזה מה שעושה את ההבדל.
ערכה להשראה במשרד
אם החברה שלנו עובדת במשרד, אין כמו לעזור לה לשדרג את שולחן העבודה שלה. ערכה שמכילה פריטים מעוצבים כמו דפדפת, לוח תכנון יומי, עט יוקרתי ואפילו עציץ קטן תוכל להכניס צבע וסטייל למרחב שלה בעבודה. מדובר במתנה פרקטית שתשמש אותה ביום-יום ותזכיר לה כמה היא חשובה לנו.
לסיכום, כשמחפשים מתנה לחברה מהעבודה, חשוב לשלב בין הפרקטיות והיצירתיות. מה שבאמת קובע זו המחשבה שמאחורי המתנה והיכולת שלה לשקף את האישיות של המקבלת. לא משנה איזו מתנה תבחרו מתוך הרעיונות שציינו, כל אחת מהן תוכל להפוך לרגע משמח ומרגש עבור החברה שלכם מהעבודה. ב-PICKI, נשמח לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת, כי אצלנו – כל מתנה מספרת סיפור.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או