כאשר חברה קרובה עוזבת את הארץ, מדובר ברגע מרגש אך גם מעט עצוב, שמעלה תחושות של פרידה וגעגועים. בחירת מתנה לחברה שעוזבת את הארץ היא דרך מצוינת להעניק לה מזכרת מיוחדת שתלווה אותה גם כשהיא רחוקה ותזכיר לה את הקשר ביניכם. המתנה הנכונה יכולה לשדר את הקשר הייחודי ביניכם, ולהעניק לה תחושת קרבה והמשכיות לקשר, גם במרחק גיאוגרפי, כך שהיא תדע שאתם תמיד לצדה, לא משנה כמה רחוקה היא תהיה.
כאשר בוחרים מתנה לחברה שעוזבת, כדאי לחשוב על משהו אישי שמסמל את החברות והזיכרונות שצברתם יחד. מתנה כמו תכשיט עם חריטה אישית, תמונה ממוסגרת של רגעים מיוחדים, או אלבום תמונות דיגיטלי שמכיל את כל הזיכרונות המשותפים, יכולים להוות בחירה מרגשת. מתנות אישיות מעבירות מסר חם ומיוחד, ומעניקות לחברה תחושה שאתם תמיד איתה בלב, גם כשהיא רחוקה.
בנוסף למתנות רגשיות, אפשר לחשוב גם על מתנה פרקטית שתשמש את החברה במהלך המסע שלה. בין האפשרויות ניתן לכלול מזוודה איכותית, תיק גב מעוצב לנסיעות, או אביזרים נלווים כמו כרית צוואר נוחה לטיסות ארוכות, אוזניות מבודדות רעש או מחברת עם חריטה אישית שתשמש אותה בכתיבה או ארגון בזמן שהותה בחו"ל. מתנות פרקטיות אלו יכולות להקל עליה את ההתארגנות ולשפר את החוויה של המעבר למדינה אחרת.
מתנה שמסמלת את ישראל יכולה להוות תזכורת חמה למקום ממנו היא באה ולהעניק לה תחושה שהיא תמיד קשורה לבית, גם כשהיא רחוקה. אפשר לחשוב על מתנות עם נגיעה ישראלית כמו פריטי אמנות מקומיים, אוכל ישראלי מסורתי, או פריטים עיצוביים עם מוטיבים מהתרבות הישראלית וההיסטוריה המקומית. מתנה כזו תשמור לה על חיבור רגשי לבית ותזכיר לה את השורשים שלה בכל פעם שתראה או תשתמש בה, ותיצור לה תחושת ביתיות בכל מקום אליו תגיע.
בחירת מתנה לחברה שעוזבת את הארץ היא הזדמנות ליצור זיכרון מרגש ומתמשך שילווה אותה במסעה החדש. מתנה אישית, פרקטית או כזו שמזכירה את הבית תגרום לה להרגיש את החיבור החם ביניכם גם במרחקים. צרו איתנו קשר ונעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת שתשאיר רושם ותלווה אותה בכל מקום שבו תהיה.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או