כעסק שמתמחה ביצירת מתנות ומזכרות ייחודיות, אנחנו ב-PICKI יודעים עד כמה חשוב לשים דגש על התאמה אישית ועל מיתוג שמייצר נוכחות וזכירות לעסקים. אחת המתנות הפופולריות והמשמעותיות ביותר היא מחברות ממותגות, המציעות ערך מוסף גם בשימוש יומיומי וגם בחיזוק התדמית של העסק.
בעידן שבו התחרות העסקית גוברת, כל פריט שיכול לחזק את הקשר בין העסק ללקוחותיו הוא קריטי. הדפסת מחברות ממותגות מאפשרת לנו להציע ללקוחות שלנו פתרון פרקטי ויצירתי שמתאים למגוון רחב של שימושים. נתחיל בכך שמחברות הן כלי עבודה חיוני. אנשי עסקים, תלמידים, מורים וכל אדם כמעט משתמש במחברות ביום-יום. כאשר המחברת נושאת את לוגו העסק, הלקוח נחשף לשם המותג באופן קבוע, מה שמגביר את הזכירות של המותג.
יתרון נוסף טמון בעובדה שמחברות ממותגות משדרות מקצועיות ואכפתיות. כאשר עסק מחלק מחברת מעוצבת וממותגת, הוא לא רק מספק מתנה שימושית, אלא גם מעביר מסר שהוא משקיע בלקוחות שלו ובקשרים העסקיים שהוא יוצר. מתנות מסוג זה מייצרות תחושה של יחס אישי, ובכך תורמות להעמקת הקשר עם הלקוח.
אנחנו ב-PICKI מאמינים שאין דבר חשוב יותר מאשר לעצב את המוצרים בדיוק לפי דרישות הלקוח. לכן אנחנו מציעים שירותי מחברות בעיצוב אישי המאפשרות לכם לבחור את הסגנון, הצבעים, החומרים ואפילו המסר שתופיע על גבי המחברת. כל פרט נבחר בקפידה על מנת ליצור מחברת שתשקף את ערכי העסק שלכם ותעביר מסר ברור של איכות והשקעה.
הלקוחות שלנו נהנים ממחברות בעיצוב אישי שמתאימות לכל מטרה – מתנות לכנסים, מתנות לעובדים, או פשוט לשימוש פנימי במשרד. כל מחברת שאנחנו יוצרים היא תוצר של שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, ואנו גאים בכך שאנו יכולים להציע פתרונות מותאמים אישית שמשקפים את המיתוג בצורה הטובה ביותר.
בין אם מדובר בכנס עסקי או בפגישה עם לקוח פוטנציאלי, הדפסת מחברות ממותגות מציעה הזדמנות לפרסום נייד לעסק שלכם. מחברות משמשות כאביזר שנלקח ממקום למקום, ובכך כל מי שיחזיק במחברת שלכם יחשוף את הלוגו שלכם לקהל נוסף. זהו אחד מהכלים השיווקיים היעילים ביותר – פרסום שממשיך לעבוד בכל פעם שהמחברת נפתחת. הזמינו עכשיו מחברות בעיצוב אישי מ-PICKI ותנו למותג שלכם לבלוט בכל מקום.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או