כאשר חברה עוזבת את מקום העבודה, זהו רגע שמסמל סיום תקופה והתחלה חדשה. אם אתם מחפשים מתנה לחברה שעוזבת עבודה, כדאי שתבחרו משהו שמשלב רגש וזיכרון משותף. מתנה לחברה שעוזבת עבודה צריכה להעביר מסר אישי ולציין את החברות והזמן המשותף שלכם יחד. אפשר לבחור פריט עם הקדשה אישית, תמונה משותפת או משפט שמסמל את החיבור ביניכם. מתנה כזו לא רק תרגש אותה ברגע הפרידה, אלא גם תישאר אצלה מזכרת נעימה מהתקופה שלה במקום העבודה.
אם החברה שלכם יוצאת לדרך חדשה בקריירה, כדאי לחשוב על מתנות שימושיות לתחנה הבאה שלה. מתנות כאלה יכולות לכלול פריטים לשולחן עבודה חדש, מחברת מעוצבת עם שמה, כוס לשתייה חמה עם הדפס מעודד או תיק נוח לנסיעות ופגישות. אפשר גם להוסיף משפט השראה שיחזק אותה בתקופה החדשה. מתנות שימושיות הן בחירה מצוינת כי הן גם מעשיות וגם אישיות ומשלבות את ההווה עם מבט לעתיד במקום העבודה החדש.
כדי להעניק מתנה שהיא באמת אישית ומשמעותית, מומלץ לשים דגש על הדברים הבאים:
חשבו מה היא אוהבת לעשות בזמנה הפנוי ואיזו מתנה יכולה לשמש אותה בזמן הפנוי שלה.
תנסו להיזכר ברגעים משותפים שיכולים לקבל ביטוי במתנה, כולל תמונות מטיולים משותפים.
חשבו על מתנה שמתאימה לאופי של החברה, בין אם בחורה מצחיקה, רגועה או אמפטית.
מתנה מותאמת אישית מראה שהקדשתם מחשבה ומאמץ בבחירה. אפשר לבחור פריט עם הדפס שמתחבר לתחומי העניין שלה או משפט שמתאר את האופי הייחודי שלה. שילוב נכון בין תוכן אישי לעיצוב איכותי יוצר מתנה מיוחדת ומרגשת.
אם אתם מחפשים מתנה לחברה שעוזבת עבודה, אנחנו באתר PICKI הכתובת שלכם! אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של מוצרים שניתן לעצב אונליין, החל מכריות עם הדפסה אישי, דרך כוסות עם הקדשה ועד קנבסים עם תמונה וברכה. כל מתנה יכולה להפוך למיוחדת כאשר מוסיפים לה אלמנט אישי עם שם, תאריך או משפט משמעותי. הממשק באתר שלנו ידידותי וההזמנה קלה וכוללת שירותי הדפסה באיכות גבוהה במיוחד. להזמנה של מתנה מיוחדת ואישית - כנסו עכשיו לקטלוג המתנות שלנו כאן באתר ובחרו את המתנה המושלמת.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או