בגיל 60, הרבה אנשים מוצאים עצמם בנקודת ציון משמעותית בחייהם. זוהי תקופה של הישגים רבים, זיכרונות יקרים והזדמנויות חדשות. כשמגיע הרגע לחגוג, אנו ב-PICKI מבינים את החשיבות של בחירת מתנה ייחודית ומרגשת שתהיה סמל לכל מה שהושג עד כה, וגם לכל מה שעוד מצפה בעתיד.
בכל פעם שאנחנו מחפשים מתנה לגיל 60 לאישה, אנחנו רוצים לוודא שהיא תהיה לא רק מרגשת אלא גם תייצג את אופי ואהבת החיים של מקבלת המתנה. זוהי ההזדמנות להעניק לה משהו שלא רק ישמח אותה, אלא גם יעורר זיכרונות מיוחדים או יפתח דלתות לחוויות חדשות.
מתנות אישיות הן הבחירה האולטימטיבית כשאנחנו רוצים לרגש באמת. לדוגמה, אלבום תמונות מעוצב עם רגעים חשובים מחייה, או פריט אמנותי שמזכיר לה תחביב ישן שזנחה, יכול להיות מושלם. עוד רעיון ייחודי הוא תכשיט בהתאמה אישית, שעליו חרוט תאריך מיוחד או מסר שחשוב לכם להעביר.
מעבר לפריטים פיזיים, לפעמים המתנה הטובה ביותר היא חוויה ייחודית. חוויות מהוות דרך נהדרת להפתיע ולהשאיר זיכרונות מתמשכים. אחת ההמלצות שלנו היא יום פינוק בספא, סדנה מעניינת כמו סדנת בישול או אמנות, או אפילו טיול קצר ליעד שהחוגגת תמיד חלמה לבקר בו. מתנה כזו יוצרת חיבור מיוחד ומעניקה ערך מוסף שהוא מעבר לחומריות – היא מאפשרת לאישה לחוות רגעים בלתי נשכחים.
לעיתים קרובות, בגיל 60 אנשים מרגישים נוסטלגיה לימי העבר. זו הזדמנות נהדרת להפתיע במתנה שהיא לא רק שימושית או יוקרתית, אלא גם מעוררת זיכרונות. אולי זו יכולה להיות תמונה ממוסגרת של מקום משמעותי בחייה, ספר נדיר שהיא אהבה כילדה או פריט אספנות ששווה ערך רגשי.
היתרון של מתנות אלו הוא שהן מעוררות שיחה וסיפורים, ויוצרות חיבור מיידי בין ההווה לעבר. אם אתם מחפשים מתנה לגיל 60 לאישה, חשבו על הזדמנות להעניק לה פריט שמחבר אותה לזמנים החשובים והמשמעותיים בחייה.
כשאנחנו ב-PICKI חושבים על מתנות לגיל 60, המטרה שלנו היא ליצור חוויה ייחודית ומרגשת שתישאר בזיכרון זמן רב לאחר החגיגה. צרו עמנו קשר, בין אם זו מתנה פיזית עם מגע אישי או חוויה שתישאר חרוטה בזיכרון, יש לנו מגוון רחב של רעיונות יצירתיים שיעזרו לכם להפתיע ולרגש.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או