לרגל סיום פרק משמעותי בחייה, שחרור מהשירות הצבאי הוא הזדמנות נהדרת להראות לחברה שלך כמה היא חשובה לך. מתנה לחברה שמשתחררת יכולה להיות לא רק סמלית אלא גם שימושית ומלאת משמעות שתלווה אותה בפרק הבא של חייה. בחנות PICKI אנו מציעים מבחר של רעיונות למתנות אישיות ומרגשות שישאירו את החברה שלך עם חיוך ענק.
אם את רוצה מתנה עם ערך רגשי, פריט בהתאמה אישית הוא תמיד הבחירה הנכונה. פריטים כמו תכשיטים עם חריטה אישית, אלבום תמונות מעוצב עם זיכרונות משותפים, או מכתב תודה מודפס על פריט עיצובי יכולים להפוך כל מתנה לייחודית ובלתי נשכחת.
לדוגמה, קופסת זיכרונות מעוצבת המכילה ברכות ותמונות מחוויות השירות יכולה להזכיר לחברה שלך כמה עוצמתית וחשובה התקופה הזו הייתה עבורה, וגם כמה את מעריכה אותה. זו מתנה לחברה שמשתחררת שמדברת ישירות אל הלב.
שחרור מהשירות מסמן התחלה חדשה – לימודים, עבודה, או טיול מסביב לעולם. אפשר לתת מתנה שתתאים לחייה החדשים ותקל עליה את המעבר לשלב הבא. תיק גב איכותי לטיול הגדול, יומן אישי מעוצב לארגון שגרת היומיום, או כרטיס מתנה לחנויות אהובות הם רעיונות פרקטיים שיחברו לרגע המיוחד.
ב-PICKI תוכלי למצוא גם סטים ייחודיים הכוללים פריטים שימושיים כמו בקבוק שתייה רב-פעמי מעוצב, מארז טיפוח מפנק, או אפילו ערכת יצירה להתפתחות אישית. מתנות אלו משלבות בין פרקטיות לאסתטיקה ומדגישות את תשומת הלב האישית שהקדשת בבחירה.
לא תמיד מתנה פיזית היא מה שצריך – חוויה יכולה להיות לא פחות מרגשת. שובר לפעילות מיוחדת כמו ספא מפנק, סדנת יצירה, או קורס חווייתי בתחומים שמעניינים אותה (צילום, בישול, או יוגה) יכולים להיות דרך מצוינת לחגוג את השחרור. החוויה הזו גם תיצור זיכרון משותף ותחזק את הקשר ביניכם.
בחירת מתנה לחברה שמשתחררת יכולה להיות מרגשת במיוחד כשהיא מבוססת על מה שהיא אוהבת וצריכה בשלב הבא של חייה. בין אם תבחרי פריט אישי, משהו שימושי או חוויה מיוחדת, החשוב הוא להעניק מכל הלב.
בואי לבקר ב-PICKI ולמצוא את המתנה המושלמת לחברה שלך! אנו מציעים מבחר רחב של אפשרויות ומסייעים לך להעניק מתנה עם משמעות אמיתית שתשאיר חותם ותשמח את החברה שלך ביום המיוחד הזה.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או