ב-PICKI, אנו מאמינים כי לכל מתנה יש סיפור, וזוהי הסיבה שאנו מציעים לכם דרך ייחודית לשדרג את המתנות שלכם: הדפסת תמונה על כרית. כרית אישית עם תמונה יכולה להפוך למתנה מרגשת, אישית ובלתי נשכחת, המשלבת נוחות עם רגשות.
איך מתחילים?
הדבר הראשון שנרצה לשקול הוא מי הולך לקבל את המתנה ומה המסר שאנו רוצים להעביר. תמונה אחת שווה אלף מילים, ולכן בחירת התמונה הנכונה היא המפתח. אם מדובר במתנה ליום הולדת, תמונה עם רגע מיוחד בין מקבל המתנה וביניכם תהיה בחירה מעולה. לעומת זאת, במתנה לציון מאורע חשוב כמו חתונה, תוכלו לבחור תמונה מהאירוע עצמו.
בחירת הסגנון והעיצוב
לאחר שבחרתם את התמונה, אפשר להתחיל לעצב. יש לנו מגוון רחב של עיצובים וסגנונות שתוכלו לבחור מהם, בהתאם לסגנון האישי שלכם ושל מקבל המתנה. למשל, ניתן לשלב טקסט מותאם אישית לצד התמונה, כמו ברכה קצרה, תאריך חשוב, או אפילו ציטוט מעורר השראה.
הכיסוי של הכרית יכול להגיע במגוון בדים, כך שניתן להתאים אותו לסגנון ולעיצוב של הבית או החדר. עבור מתנה לאנשים שאוהבים עיצוב מודרני ונקי, אפשר לבחור בעיצובים מינימליסטיים. עבור אלו שמעדיפים סגנון יותר רומנטי או משפחתי, אפשר לשלב אלמנטים צבעוניים, מסגרות או עיצובים רכים.
פרטים קטנים שעושים את ההבדל
מעבר לתמונה ולבחירת הטקסט, חשוב לשים לב לפרטים נוספים. למשל, איך תהיה התחושה של הכרית? תוכלו לבחור בין סוגים שונים של מילוי – רך, מוצק או ביניים – כדי להבטיח שהכרית לא תהיה רק יפה, אלא גם נוחה לשימוש.
אל תשכחו שהכרית המותאמת אישית שאתם מעצבים יכולה להיות לא רק פריט דקורטיבי, אלא גם פריט פרקטי מאוד – כרית שתתאים לסלון, לחדר השינה או אפילו למשרד.
לסיכום
ב-PICKI, אנו רואים בכל כרית שאתם מעצבים הזדמנות להנציח רגעים וזיכרונות חשובים בדרך אישית ומיוחדת. הדפסת תמונה על כרית היא לא רק אמצעי להעניק מתנה יפה, אלא דרך לשתף רגשות וזיכרונות עם הקרובים לכם. עם בחירת התמונה הנכונה, התוספות האישיות והעיצוב המותאם, הכרית שתכינו תהיה מתנה מרגשת שתחמם את הלב של כל מי שיקבל אותה. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לחנות שלנו, לעצב את הכרית האישית שלכם, וליצור מתנה שתישאר בזיכרון לאורך שנים.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או