בין אם אתם מחפשים ליצור חולצה לאירוע מיוחד, מתנה אישית או אפילו למיתוג העסק שלכם, הבחירה בחולצה המתאימה להדפסה היא קריטית. אצלנו ב-PICKI, אנחנו מתמחים במתנות ומזכרות, כולל הדפסות איכותיות שמחזיקות לאורך זמן.
הבד הוא המפתח להצלחת ההדפסה. חולצות עשויות כותנה מלאה, למשל, מציעות בסיס אידיאלי עבור הדפסה איכותית על חולצות. כותנה היא עמידה, נושמת ומאפשרת להדפסים להיראות חדים וברורים. מצד שני, בד פוליאסטר מתאים במיוחד להדפסות בצבעים חיים, בזכות יכולתו לספוג צבע בתהליך הדפסה דיגיטלית.
כותנה מלאה – מושלם להדפסות טקסט או עיצובים עדינים.
פוליאסטר או שילובים – נהדר להדפסות גרפיות מלאות בצבעים.
חולצות טכניות – מיועדות לאירועי ספורט, מספקות נוחות וביצועים.
צבע החולצה – יצירת קנבס מושלם
הצבע הבסיסי של החולצה משפיע משמעותית על איך שהעיצוב ייראה. חולצות לבנות הן הבחירה הקלאסית עבור הדפסה איכותית על חולצות, אך חולצות כהות דורשות הדפסה מיוחדת הכוללת שכבת בסיס לבנה כדי להבליט את הצבעים.
לבן – מצוין לעיצובים פשוטים, לרוב גם זול יותר להדפסה.
שחור או כהה – מתאים לעיצובים נועזים עם ניגודיות גבוהה.
גוונים פסטליים – מושלמים למראה רך ואלגנטי.
התאמת המידה והגזרה: חשוב לבחור חולצה שתתאים למי שיענוד אותה. אם מדובר במתנה, ודאו שאתם בוחרים מידה וגזרה המתאימים לנמען. חולצות במידות גדולות או בגזרה רחבה עשויות להיות נוחות, בעוד שחולצות צמודות מעניקות מראה יוקרתי ומעוצב.
ישנם סוגי הדפסה שונים, וכל אחד מהם מתאים לסוגי בד ועיצובים שונים.
הדפסת משי – מעולה לעיצובים פשוטים עם מספר צבעים מוגבל.
הדפסה דיגיטלית (DTG) – מאפשרת הדפסה של תמונות מורכבות בצבע מלא.
הדפסת ויניל – מתאימה למראה מודגש עם טקסטורות ייחודיות.
אצלנו ב-PICKI, אנחנו מתאימים את טכניקת ההדפסה לכל חולצה כדי להבטיח עמידות, חדות ואסתטיקה.
בחירה נכונה של חולצה להדפסה דורשת שיקול דעת לגבי הבד, הצבע, הגזרה וסוג ההדפסה. כאשר כל אלה מותאמים, ניתן להשיג תוצאה מרשימה שמשאירה רושם.
בואו להגשים את הרעיון שלכם עם PICKI! אנחנו כאן כדי לעזור לכם ליצור מזכרת בלתי נשכחת עם הדפסה איכותית על חולצות. צרו קשר עוד היום או בקרו באתר שלנו לבחירת החולצה המושלמת.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או