כאשר חברה יקרה מתכוננת לטיול הגדול שלה, זו הזדמנות נפלאה להעניק לה מתנה שתלווה אותה בדרך, תרגש ותהפוך את המסע שלה למיוחד עוד יותר. מתנה לחברה שטסה לטיול הגדול יכולה לשלב פרקטיות, ערך רגשי וזיכרונות שיישארו לאורך זמן. אז איך בוחרים את המתנה המושלמת? הנה כמה רעיונות שיעזרו לך למצוא את המתנה המושלמת.
מתנות שימושיות תמיד יתקבלו בברכה, במיוחד בטיולים ארוכים. פריטים כמו כיסוי דרכון אישי עם חריטת השם שלה, בקבוק מים רב-פעמי בעיצוב ייחודי, או ארנק קומפקטי עם רוכסנים לתעודות ומטבעות - כולם יכולים להפוך את הטיול שלה לנוח ומאורגן יותר.
חברה שיוצאת לטיול הגדול תרצה לתעד כל רגע מרגש. מתנה נהדרת יכולה להיות יומן מסע מעוצב, שבו תוכל לכתוב חוויות, להדביק תמונות ולשמור כרטיסים שונים ממקומות שבהם ביקרה. אפשר גם להוסיף עט איכותי עם הקדשה אישית. אם היא אוהבת צילום, מצלמת אינסטנט קומפקטית תהיה בחירה מושלמת ותאפשר לה לפתח תמונות מידיות שיכולות לקשט את יומן המסע.
מתנות בעלות ערך רגשי הן תמיד מתנות מנצחות. צמיד עם תליון שמסמל משהו משותף לשתיכן, או שרשרת עם חריטה אישית – הן אפשרויות נהדרות. אפשר לשדרג את הרעיון ולהעניק שרשרת שבתוך התליון יש מיקום מסוים על הגלובוס שמסמל אתכם – המקום שבו הכרתם, הבית שלה, או מקום מיוחד שיקר ללבה.
כדי שחברה שלך תרגיש מטופחת ונינוחה, ערכות מפנקות הן מתנה מושלמת. ערכה קטנה עם קרם ידיים, מגבונים לחים, ושפתון לחות ארוזים בתיק נסיעות חמוד יכולים לשדרג לה את החוויה. פריט נוסף שיכול להתאים הוא כרית צוואר איכותית – מתנה לחברה שטסה לטיול הגדול שהולכת לשעות רבות של טיסות או נסיעות באוטובוסים.
לפני שאת בוחרת מתנה, נסי לחשוב על העדפותיה האישיות של החברה שלך. האם היא אוהבת פריטים פרקטיים או נוטה יותר להעריך מחוות רגשיות? האם היא מעדיפה עיצובים עדינים או צבעים עזים?
בפעם הבאה שאת מחפשת מתנה לחברה שטסה לטיול הגדול, בואי לבקר בחנות PICKI – המקום שבו חלומות מתגשמים. אצלנו תמצאי מתנות ייחודיות בהתאמה אישית, כולל חריטות, עיצובים מקוריים ומגוון רחב של אפשרויות לכל צורך.
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או