אצלנו ב־PICKI אנחנו יודעים שפריט כמו כרית עם תמונה אישית הוא לא סתם מתנה – הוא זיכרון מוחשי, רגע רגשי שמונצח על גבי פריט נעים, שימושי ומעוצב. בדיוק בגלל זה חשוב לנו שתדעו איך לבחור את התמונה הנכונה, זו שתהפוך את הכרית שאתם מעצבים לייחודית ומרגשת באמת.
לפני הכל, שאלו את עצמכם מה המסר שתרצו להעביר: האם זו מתנה רומנטית? מתנה ליום הולדת? מזכרת ממסע עם חברים? כל מטרה כזו תכתיב סגנון אחר של תמונה – אינטימית, משעשעת, נוסטלגית או משפחתית.
במידה ומדובר במתנה לבן או בת זוג, תמונה זוגית באיכות גבוהה, עם חיוך טבעי ורקע רומנטי תעשה את העבודה. אם זו מתנה לסבתא, שווה לבחור תמונה משפחתית מרגשת או צילום של הנכדים ברגע אותנטי.
כרית בהדפסה אישית דורשת קובץ תמונה חד, ברור ועם רזולוציה גבוהה. תמונות מטושטשות או כהות עלולות להיראות פחות טוב לאחר ההדפסה. כדאי לבחור בקובץ מקורי (לא צילום מסך ולא תמונה שהועברה דרך וואטסאפ), בגודל של לפחות 1,000 פיקסלים בצד הקצר.
בנוסף, הימנעו מתמונות שבהן אזור הפנים קרוב מדי לקצוות – ייתכן שחלק מהתמונה ייחתך בתהליך העיצוב.
נסו לבחור תמונה עם רקע נעים, שמחמיא למצולמים ולא גונב את הפוקוס. במידה והרקע עמוס, ניתן לטשטש אותו בעיצוב או לבקש מאיתנו לערוך קלות את התמונה.
שימו לב גם לצבעים – כרית עם תמונה אישית שמכילה צבעים כהים במיוחד תיראה אחרת מכרית בצבעים בהירים ושמחים. אנו ממליצים לבחור תמונה מוארת, עם צבעים חיים ומאוזנים.
כרית בהדפסה אישית יכולה לכלול גם כיתוב – הקדשה קצרה, תאריך חשוב, ציטוט או אפילו מילה אחת משמעותית. חשוב לוודא שהטקסט לא יפגע בתמונה עצמה, אלא יוסיף לה ערך רגשי. אנחנו ב־PICKI יודעים לשלב טקסט בעיצוב בצורה אסתטית ומרגשת.
ב־PICKI אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל שלב – מבחירת התמונה ועד העיצוב הסופי. שלחו לנו את הקובץ, ואנחנו נדאג להפוך אותו למתנה מרגשת שתישאר לנצח.
דברו איתנו כבר היום והזמינו כרית בהדפסה אישית למי שאתם אוהבים!
2025 © כל הזכויות שמורות PICKI. פרטיות | תנאי שימוש
9.1. אם החברה תהא מחויבת על-פי דין למסור את פרטי המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי, או אם יתקבל אצל החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיו או המידע אודותיו כאמור.
9.2. אם המשתמש ירכוש מוצרים או שירותים באתר מאת צדדים שלישיים או באמצעותם, יועברו הפרטים הנחוצים לצד השלישי לצורך אספקת המוצרים/השירותים ושמירת קשר עם המשתמש. במקרה שבו המשתמש ישתתף בפעילות אחרת המשותפת לחברה ולצד שלישי, אז אפשר וגם הצד השלישי יהיה רשאי להיחשף למידע הנוגע לגלישת המשתמש באתר והשתתפותו בפעילות האמורה.
9.3. במקרה שבו המשתמש יפר או ינסה להפר את תנאי השימוש באתר או באיזה מהשירותים המוצעים בו, או במצב בו המשתמש יפעל או ישתמש באתר החברה ו/או בקשר אליהם ולפעילותם בניגוד לדין.
9.4. בכל מחלוקת, תביעה, או הליך משפטי, אם וככל שיהיו בין המשתמש לבין החברה.
בכל מקרה שהחברה תסבור, על פי שיקול דעתה, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע גרימת נזק משמעותי למשתמש או לצד שלישי.
10. Cookies: באתר החברה נעשה שימוש ב”עוגיות” (cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ואימות פרטים, כדי להתאים את גלישת המשתמש באתר להעדפותיו האישיות וכן לצרכי אבטחת מידע.
עוגיות (cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר בהוראת מחשב אתר החברה הרלוונטי. חלק מהעוגיות (Session Cookies) תפקענה כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. ה-cookies מייתרים אתה צורך בהזנת פרטי המשתמש בכל פעם שהמשתמש מבקר מחדש במדורים או בדפים שונים באתר המחייבים רישום. המידע ב-cookies מוצפן, והאתר נוקט אמצעי זהירות על מנת שמחשבי החברה בלבדיזה ומידע זה. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מיצירת cookies, על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן .
11. פרסומות של צדדים שלישיים:פרסומות מסוימות באתר מופעלות למעשה ממחשבי החברות המפרסמותו/או עלידי מי מטעמן. אנו מבקשים ליידע את המשתמש כי לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות cookies במחשב המשתמש ומשבצות משוואות רשת (web beakons) במודעות הפרסומת או בדפי האתר. המידע הנאסף אינו מזהה את המשתמש אלא מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות ב cookies - ובמשוואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולאלמדיניות הפרטיות של אתר החברה.
12. זכות עיון במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנתה פרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא - כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. פנייה כזאת יש להפנות אל שירות הלקוחות
או